mandag, august 03, 2009

Takketale og skrytebloggen

Beinene skriker etter å få ligge vannrett. Øynene mine synes å sovne innimellom mens jeg kiker på pc skjermen. Og merker allerede nå, etter bare to setninger, at dette burde kjøres korrektur på før jeg trykker publiser innlegg.

Jeg ville egentlig bare komme meg hjem og få søvn, men jeg kan ikke dra før jeg har fått sagt hvor utrulig glad jeg er idag og det har jeg vært hele helgen. Jeg er så lykkelig. Og hadde dette vært facebook skulle jeg tatt en slik en "Beatrice Fløystad e så superfornøyd".

Til alle dere som har stått på hele helgen, og før denne helgen, og idag. Dere skal vite det at det dere har gjort det er å skape en festival for alle og enhver, og ikke minst har dere gjort at det har gått knirkefint for seg.

Jepp, skrytebloggings idag. Men fy flate som folk har stått på. Og fy flate så gårre sliten man er. Og det er så gull verdt det når det, til nå, kun har kommet positive tilbakemeldinger. Bortsett fra litt grisekjøring i bakken og at Andreas syntes det var litt mye rot på campen i dag, så er det bare kommet hyggelig tilbakemeldinger.

Og vi klarte jammen meg rekord i nedrydding!!! TENK, første gang ever at det har skjedd! Og så koselig som det va. Kake og kaffe blei det, og masse brus fra backstage og potetgull i fra kiosken. Njam, njam. Men NJAM så godt det var med ordentlig middag i dag, med poteter og gulrøtter.

Kjæmpeklæm til alle i styret, til staben, til duodjidamene og mennene, til alle frivillige, Lydteamet gutta, konfransierene, instruktørene, artistene, publikumet, til ALLE!

Nå tar jeg sannelig kveld! :-)))

2 kommentarer:

Ann- Mari sa...

Gratulerer med kjempeproff gjennomføring av Markomeannu. Jeg vil takke alle dere for å ha levert oss alle gode musikalske, kulturelle og sosiale opplevelser som man kan varme seg på lenge, lenge. Jeg er også lykkelig og stolt : )

Ann-Mari Thomassen

Anonym sa...

Æ veit ikke kor æ ska begynne når æ ska beskrive årets MM! Det blir liksom bare bedre og bedre. Det beste me MM e at det e vårres lille hemmelighet, vi og 2700 andre. Ingen fleir..heldigvis!